sticky-header HTML

Kundecase

Vi er veldig fornøyde med Ludico sin oppfølging og kompetanse for å få løst robotutfordringer

Heidenreich er totalleverandør av rør og avløp, vann og varme. Målet deres er å levere produkter som holder tett og hindrer uhell som kan skade miljøet. Heidenreich er opptatt av å se etter muligheter for forbedringer og «grønne lys» når det gjelder effektivitet. Det er med dette tydelig at Heidenreich setter fokus på gode, smarte og effektive løsninger.

Heidenreich har enorme mengder varer i sortimentet og et brennende ønske om å skreddersy løsninger for sine kunder. Dette i en kombinasjon med tunge legacy systemer fører til mange manuelle oppgaver ofte er svært gjentagende og regelstyrte. Heidenreich har per i dag flere automatiserte prosesser som kjører daglig og er stadig på utkikk etter flere områder som kan robotiseres.

Ludico kom i kontakt med Heidenreich fordi de hadde behov for RPA kompetanse i en fase der intern RPA ressurs på området skulle slutte. Det var svært viktig å opprettholde eksisterende prosesser og teamet i Ludico fikk raskt innsyn og ervervet kompetanse om disse prosessene.

Heidenreich bruker robotisering på en effektiv og strategisk smart måte. De har mange regelstyrte, svært manuelle oppgaver som blir utført av roboter og ansatte kan derfor bruke tid på mer kompliserte oppgaver ved den daglige driften.

«Teamet i Ludico tok tak i våre eksisterende prosesser og satte seg raskt inn i problemstillinger for å få løst løpende vedlikehold. Vi er veldig fornøyde med Ludico sin oppfølging og kompetanse for å få løst robotutfordringer samt lage nye prosesser for oss» sier Regnskapsmedarbeider Tonje Borgen.

Kontakt oss
Ta Kontakt med partner Vegard Tronhus412 67000 eller vegard@ludico.no for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan bistå
Kontakt oss
Ta Kontakt med partner Vegard Tronhus412 67000 eller vegard@ludico.no for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan bistå