sticky-header HTML

Kundecase

Slik bruker Olav Thon Gruppen RPA teknologi.

Olav Thon Gruppen fokuserer på teknologi og IT-løsninger, og har tatt i bruk automatiserte prosesser for enkelte av sine forretningsområder.

 

De tre avdelingene: Husleie, Kundeservice og IKT er avdelinger hos Olav Thon Gruppen som har jobbet tett med RPA. Til nå har ca. 10 robotprosesser blitt satt i produksjon. Noen av prosessene som har blitt automatisert gjør følgende:

 

  • Registrering av leiekontrakter
  • Oppfølging av fordringer
  • Registrering av hotellavtaler for bedriftskunder

 

Innføringen av RPA-roboter har hatt flere positive effekter. Robotene tar unna store mengder med repetitivt arbeid og gjør samtidig denne jobben raskere enn manuelle prosesser. I flere tilfeller har dette også forbedret datakvaliteten internt og redusert responstiden ut mot kunden.

 

– Vi er godt fornøyd med valget av innføring av RPA og vi har et godt samarbeid med vår leverandør og samarbeidspartner, Ludico. De satte seg raskt inn i prosessene våre og utfordret oss for å oppnå gode leveranser og resultater, sier virksomhetsarkitekt i Olav Thon Gruppen, Rune Bakken.

Kontakt oss
Ta Kontakt med partner Vegard Tronhus412 67000 eller vegard@ludico.no for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan bistå
Kontakt oss
Ta Kontakt med partner Vegard Tronhus412 67000 eller vegard@ludico.no for en uforpliktende samtale om hvordan vi kan bistå